Etkili reklam sloganları

Iyi bir reklam slogan nasıl olmalıdır?

Diğer bir ifadeyle slogan; markanın kişiliğiyle uyumlu ve tutarlı olmalıdır. Bunlara ek olarak sloganın; tüketicinin zihninde kalıcı olması için gerekli tüm dinamikler hesaplanmalı ve buna göre bir slogan tasarlanmalıdır. Ses uyumunun iyi ve akılda kalıcı olması sloganın niteliği açısından önemlidir.

Reklamlarda etkili bir slogan oluşturmak için neler yapılmaktadır?

Bu formüle göre, bir sloganın başarılı olabilmesi için aşağıdaki 10 kritere uyması gerekiyor.

  1. 1.Orjinal olmalı …
  2. 3. İnanılır olmalı …
  3. Hatırlanabilir olmalı …
  4. Ürünün ana özelliğini içermeli. …
  5. Markayı farklılaştırmalı …
  6. 8. Olumlu duygular yaratmalı …
  7. Markanın kişiliğini yansıtmalı …
  8. 10.Rekabetçi olmalı

16-Apr-2017

Iyi bir slogan nasıl yapılır?

Slogan, markanın aynası olmalıdır. Markanın özeti niteliğinde olmalı ve markanın amacını doğrudan yansıtmalıdır. Negatif çağrışımlardan kaçınmak gerekir, her zaman pozitifliği yansıtmalıdır. Sloganın iyi olması önemlidir çünkü slogan senelik değildir; markanın yaşam ömrü boyunca onu taşıyacaktır.

Reklamda slogan neden kullanılır?

Sloganlar, reklamın ve markanın bilinirliğini sağlar. Marka adı tüketicinin zihninde marka tercihi yaratır. Markanın akılda kalıcılığı, reklamın kullandığı sloganın akılda kalıcılığına bağlıdır. Sloganların televizyonlardaki kullanımları daha etkilidir.

Slogan nasıl yazılır örnek?

Örnek: “Tamekse koy sepete” Bu sloganı duyduğumuzda markanın adı aklımızda yer edinir. Bir diğer örnek ise; su ile ilgili slogan olan “su hayattır” sloganıdır. Bu slogan anlaşıldığı üzere 'Hayat Su' markasının ismi ile akıllarda kalan sloganıdır.

Slogan yaparken nelere dikkat etmeliyiz?

Sloganınızın Basit ve Kısa Olması Oldukça Önemli. Geleceği Düşünerek Bir Slogan Yaratın. Hedef Kitlenizi Göz Önünde Bulundurarak Bir Marka Sloganı Yaratın….Marka Sloganı;

  • Markanızın kişiliğiyle uyumlu.
  • Tutarlı
  • Misyon ve Vizyona uygun.
  • Akılda kalıcı
  • Özgün.

Reklam stratejisi nasıl hazırlanır?

Reklam stratejisi oluştururken hedef kitle üzerine çalıştığınızda, markanızı ve ürünlerinizi kime ulaştırmak istediğinizi belirlemelisiniz. Bununla beraber ürününüzün hangi sorunları çözdüğünü ve hangi tüketici grubunun bu üründen yararlanabileceğiniz analiz ederek hedef kitlenizi oluşturmaya başlayabilirsiniz.