Sgk iletişim müşteri hizmetleri

Vatandaş Temsilcisi numarası kaç?

ALO 199 Vatandaş Etkileşim Merkezi. Başvurularına hizmet verecektir. Nüfus İşlemleri, Vatandaşlık, T.C.

SGK ile ilgili soruları nereye sorabilirim?

Alo 170 SGK danışma hattı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi tarafından hizmet vermektedir.

Sosyal Güvenlik Kurumu danışma birimleri nelerdir?

MADDE 19- Başkanlığın danışma birimleri şunlardır: a) Strateji Geliştirme Başkanlığı. b) Hukuk Müşavirliği. c) Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği.

SGK şikayeti nereye yapılır?

ALO 170 hattı 4857 Sayılı İş Kanunu kapsamında görevde olan işçiler için hizmet veren hattır. ALO 170 hattı işçi ve işveren anlaşmazlığı halinde dava işlemlerinden önce arabuluculuk yapmaktadır. ALO 170 hattı üzerinden, eleştiri, ihbar, şikayet, soru, öneri ve talep hizmetleri alınabilmektedir.

Alo 173 nedir?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170” i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sunulan tüm hizmetlerle ilgili olarak bilgilendirme yapmakta ve çözüm üretmektedir.

444 1 500 numara kime ait?

Türk Telekom mobil hat müşteri hizmetlerine ulaşmak için 444 1 500 numarası ya da 444 1 444 numaralarından birini aramak yeterlidir. Mobil hat ile ilgili olarak ayrıca Türk Telekom 9333 numarasından sesli yanıt sistemi üzerinden de bilgi almak mümkündür.

Ali Tezel e nasıl soru sorabilirim?

Bize [email protected] adresinden ulaşabilirsiniz.